Mickey Button

Op 13 september 2017 kreeg ik een Mickey button. Hierdoor komt de sondevoeding in mijn buik. Het was best wel spannend. We gingen al vroeg op weg naar het ziekenhuis, want we moesten naar Groningen. Eenmaal daar moesten we voor mijn gevoel heel lang wachten. Gelukkig kreeg ik een bed waar ik in kon liggen en had mama mijn knuffel en een boek meegenomen. Papa en Aron waren ook mee. Aron verveelde zich al snel en ging met papa naar de speelkamer. Rond een uur of twaalf werd ik opgeroepen ik mocht mee naar de PACU. Hier werd nog een keer aan ons uitgelegd wat ze gingen doen. Ik vond het best spannend, maar gelukkig mocht papa mee naar de operatiekamer en bleef hij bij mij tot ik in slaap was. Om mij in slaap te brengen werd er een infuus geprikt. Dat vond ik niet leuk, maar het was gelukkig snel over. 

 

Het volgende dat ik weet ik dat ik wakker werd en papa en mama weer bij mij waren op de PACU. De dokter vertelde dat alles goed was gegaan. Het ging sneller dan verwacht waardoor ik nog wel wat slaperig was. Aan papa en mama werd er verteld dat als ik geplast had en ik wat eten had gehad via de sonde en dit geen problemen op leverde, ik mee naar huis mocht. Hier was ik heel blij mee, want ik dacht dat ik een nachtje moest blijven. Gelukkig hoefde dit en zaten we met ons allen om kwart over vier alweer in de auto richting huis. Ik had alleen een beetje een zere keel, maar helemaal geen pijn in mijn buik. Het ging zelfs zo goed dat ik netjes mijn bordje heb leeggegeten 's avonds.

Reactie schrijven

Commentaren: 0

Contact

Voer de code in:

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.